Thursday, June 18, 2009

Torsdag 18/06

Planen for dagen i dag var en tur opp til Angels Landing, men helsa skulle sette en stopper for dette. Natten ble brukt til å vri seg i ubehag og svette ut senga. Når morgenen kom, var alt gjennomvått. Ikke spesielt digg.

Simon og Dafe stakk på tur mens jeg og Torstein ble igjen på hotellet for å passe på vontene våre. Dette har vært en av de værste dagene i livet mitt til nå. Med feber, vond hals osv. Etter å ha brukt hele dagen på å hate kom Simon og Dafe tilbake fra turen, en liten vandring på litt over 2 mil.

Jeg fant da ut at det var på tide å teste det amerikanske helsevesenet, så jeg og Simon tok turen til klinikken. Her målte de 101,5 fahrenheit i feber, 133/86 i blodtrykk, puls på 115 og O2-sat på 96. Hals og nese var illrød og ikke et vakkert syn ifølge legen. Hun trodde det var bronkitt eller strepp, så jeg fikk en kur med Azithromycin, en slags antibiotika, samt store mengder ibuprofin for å få ned feberen. Så håper jeg kan bli frisk om ikke så alt for lenge.

God bedring til meg selv!

No comments:

Post a Comment